Frequently Asked Questions

Wanneer mag ik mijn Straffe Streek Box verwachten?

Onze straffe medewerkers bij Ijsedal staan te springen om je box in te pakken. Bestel je ’s ochtendsvroeg (op een werkdag) dan kan je pakje diezelfde dag nog de deur uitgaan richting je koelkast! Doorgaans zal de box echter de volgende werkdag na je bestelling vertrekken, afhankelijk van de drukte uiteraard. Je mag je box dus 1 tot 3 werkdagen na je bestelling verwachten.

We moeten helaas ook rekening houden met mogelijke vertragingen bij de postale verzendingen omwille van het Corona-virus. Maar we doen steeds ons uiterste best om je zo snel mogelijk te beleveren zodat je snel kan genieten van de heerlijke smaken uit Vlaams-Brabant.

Heb je na 7 dagen nog steeds niets ontvangen, neem dan zeker contact op met ons.

Komt de box met een abonnement?

Nee, de bestelling is éénmalig. Er zit geen abonnement aan verbonden.

Kan ik een Straffe Streek Box bestellen en elders laten leveren als cadeau?

Ja dat kan! Geef bij de factuurgegevens je eigen gegevens op maar geef aan dat het leveradres anders is. Dan opent dit adresvelden voor de adresgegevens van de ontvanger van je cadeau.

Ik wil een box bestellen om cadeau te geven maar zijn de producten tot dan houdbaar?

Er zitten enkel producten in met langere houdbaarheid, waardoor je de box dus makkelijk nog wel even kan bewaren.

Hoe kan ik betalen voor mijn Straffe Streek Box?

Momenteel kan je betalen via Bancontact en enkele courante bank-apps zoals KBC, Belfius en ING. Voorlopig houden we het hierbij. Wil je toch graag nog andere betaalopties, contacteer ons dan even met de suggestie. Indien er voldoende vraag is naar uitbreiding van de betaalmogelijkheden, bekijken we zeker nog dit mogelijkheden voor in de toekomst.

Waar vind ik mijn bestelnummer?

In de bevestigingsmail van je bestelling kan je jouw bestelnummer terugvinden.

Wat als ik geen bevestigingsmail ontvangen heb?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam zit. Kijk dit eerst even na. Daarnaast kan het zijn dat er een typefoutje is gemaakt bij het invoeren van het e-mailadres. Of de betaling is niet doorgekomen waarna je bestelling geannuleerd werd. Neem even contact op met ons als je vragen hebt: straffestreek@vlaamsbrabant.be.

Een Corona-veilige levering?

Wees gerust! We volgen de richtlijnen nauwgezet op om verdere verspreiding van het virus te voorkomen.

Kan ik de boxen ook ergens uithalen?

Helaas is het voorlopig enkel mogelijk de boxen te verzenden naar je thuisadres of het adres van diegene die je een cadeautje wenst te geven. Het is echter wel mogelijk om zelf een box te laten samenstellen, naar eigen budget en smaak, en uithalen bij één van onze straffe verkooppunten. Een overzicht vind je op www.straffestreek.be/verkooppunten

Mijn box is niet bezorgd binnen 7 werkdagen, of is beschadigd toegekomen, wat moet ik doen?

Stuur een mail met jouw bestelnummer naar: straffestreek@vlaamsbrabant.be. Vergeet geen foto mee te sturen indien het om een beschadiging gaat. We nemen snel contact met je op!

 

Hoe recycleer ik mijn verpakking?

We trachten zo milieuvriendelijk mogelijk te werken met onze verpakkingen. Onze kartonnen doos – die lokaal wordt geproduceerd – én omdoos zijn 100% recycleerbaar en kan je uiteraard recycleren bij het papier. Het opvulmateriaal, de schuimpjes, zijn op zetmeelbasis en biologisch afbreekbaar. Deze mag je dus gerust in de GFT-bak doen, of mee in het restafval. Zo gebruiken we alvast geen onnodig plastic verpakking bij het inpakken.

Ik heb een vraag of opmerking, waar kan ik terecht?

Stuur ons gerust een mailtje via straffestreek@vlaamsbrabant.be. We trachten je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen!