Frequently Asked Questions

Wanneer mag ik mijn Straffe Streek Box verwachten?

Onze straffe afhaalpunten staan te springen om je box in te pakken. Doorgaans zal de box echter de volgende werkdag na je bestelling vertrekken, afhankelijk van de drukte uiteraard. Je mag je box dus 3 tot 5 werkdagen na je bestelling verwachten. De meeste afhaalpunten werken met bpost. Het Geel Genot werkt met een koerierdienst die aan huis zal leveren. 

We moeten helaas ook rekening houden met mogelijke vertragingen bij de postale verzendingen omwille van de traditionele eindejaarsdrukte. Maar we doen steeds ons uiterste best om je zo snel mogelijk te beleveren zodat je snel kan genieten van de heerlijke smaken uit Vlaams-Brabant.

Houd er rekening mee dat als je bij verschillende afhaalpunten boxen bestelt, de levertermijn van de boxen dus kan variëren.

Heb je na 7 dagen nog steeds niets ontvangen, neem dan zeker contact op met ons.

Komt de box met een abonnement?

Nee, de bestelling is éénmalig. Er zit geen abonnement aan verbonden.

Kan ik een Straffe Streek Box bestellen en elders laten leveren als cadeau?

Ja dat kan! Geef bij de factuurgegevens je eigen gegevens op maar geef aan dat het leveradres anders is. Dan opent dit adresvelden voor de adresgegevens van de ontvanger van je cadeau.

Ik wil een box bestellen om cadeau te geven maar zijn de producten tot dan houdbaar?

Er zitten vooral producten in met langere houdbaarheid, waardoor je de box dus wel even kan bewaren. Maar afhankelijk van de inhoud kan je ook wel met producten zitten die dan ook weer geen maanden even knapperig zullen blijven. Gebruik dus vooral je gezond verstand en bestel de box dus op tijd in functie van de leveringstermijn, maar ook geen maanden op voorhand.

Hoe kan ik betalen voor mijn Straffe Streek Box?

Momenteel kan je betalen via Bancontact en enkele courante bank-apps zoals KBC, Belfius en ING. Voorlopig houden we het hierbij. Wil je toch graag nog andere betaalopties, contacteer ons dan even met de suggestie. Indien er voldoende vraag is naar uitbreiding van de betaalmogelijkheden, bekijken we zeker nog dit mogelijkheden voor in de toekomst.

Waar vind ik mijn bestelnummer?

In de bevestigingsmail van je bestelling kan je jouw bestelnummer terugvinden.

Wat als ik geen bevestigingsmail ontvangen heb?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in je spam zit. Kijk dit eerst even na. Daarnaast kan het zijn dat er een typefoutje is gemaakt bij het invoeren van het e-mailadres. Of de betaling is niet doorgekomen waarna je bestelling geannuleerd werd. Neem even contact op met ons als je vragen hebt: straffestreek@vlaamsbrabant.be.

Kan ik de boxen ook ergens uithalen?

Helaas is het voorlopig enkel mogelijk de boxen te verzenden naar je thuisadres of het adres van diegene die je een cadeautje wenst te geven. Het is echter wel mogelijk om zelf een box te laten samenstellen, naar eigen budget en smaak, en uithalen bij één van onze straffe verkooppunten. Een overzicht vind je op www.straffestreek.be/verkooppunten

Mijn box is niet bezorgd binnen 7 werkdagen, of is beschadigd toegekomen, wat moet ik doen?

Stuur een mail met jouw bestelnummer naar: straffestreek@vlaamsbrabant.be. Vergeet geen foto mee te sturen indien het om een beschadiging gaat. We nemen snel contact met je op!

 

Ik heb een vraag of opmerking, waar kan ik terecht?

Stuur ons gerust een mailtje via straffestreek@vlaamsbrabant.be. We trachten je zo snel mogelijk een antwoord te bezorgen!